Issue met de dealer
-
fam_h
- Vaste klant
- Berichten: 245
- Lid geworden op: zo 10 jun 2012, 23:31
- km-stand: 150000
- Lifetime: 27
- Auto: Ampera-e
Re: Issue met de dealer
Ik had navraag gedaan in Den Bosch
- Ivo
- Beheerder
- Berichten: 2700
- Lid geworden op: di 21 feb 2012, 22:27
- km-stand: 171000
- Lifetime: 41
- Auto: anders
- Locatie: Waalwijk
- Contacteer:
Re: Issue met de dealer
ah, jammer, sorryfam_h schreef:Ik had navraag gedaan in Den Bosch
Amperaloos sinds 14/09/2018, na 77 maanden en 171.000 km
-
fam_h
- Vaste klant
- Berichten: 245
- Lid geworden op: zo 10 jun 2012, 23:31
- km-stand: 150000
- Lifetime: 27
- Auto: Ampera-e
Re: Issue met de dealer
Voor de geïnteresseerden zo vlak voor het weeken.
Afgelopen week werd ik nog gebeld door de dealer om excuses te maken. In het gesprek werd mij al snel duidelijk dat dit meer voor de vorm was dan dat mijn probleem serieus werd genomen. Ze konden er verder niets aan doen want: "voor de auto's van onze klanten wordt goed gezorgd".
Bijna had ik mijn schouders opgehaald met de gedachte soms werkt de wereld zo. Echter diegene aan de telefoon maakte wat mij betreft een blunder waardoor ik stil werd en maar heb opgehangen.
Hij kwam namelijk met een voorstel. Ik quôte: "om mij beter ten dienst te kunnen zijn zullen we in het vervolg geen proefrit in uw auto meer maken".
Een klant die twijfels uit over de kwaliteit van de dienstverlening stuur je dus in het vervolg in een auto de weg op waarvan je de werkzaamheden niet gecontroleerd hebt...........
Tsja, ik denk dat ik helaas voor een volgende beurt, 40km verderop moet gaan. Ik wil echt niet van dealer wisselen maar op deze manier word ik toch echt weggejaagd.
Afgelopen week werd ik nog gebeld door de dealer om excuses te maken. In het gesprek werd mij al snel duidelijk dat dit meer voor de vorm was dan dat mijn probleem serieus werd genomen. Ze konden er verder niets aan doen want: "voor de auto's van onze klanten wordt goed gezorgd".
Bijna had ik mijn schouders opgehaald met de gedachte soms werkt de wereld zo. Echter diegene aan de telefoon maakte wat mij betreft een blunder waardoor ik stil werd en maar heb opgehangen.
Hij kwam namelijk met een voorstel. Ik quôte: "om mij beter ten dienst te kunnen zijn zullen we in het vervolg geen proefrit in uw auto meer maken".
Een klant die twijfels uit over de kwaliteit van de dienstverlening stuur je dus in het vervolg in een auto de weg op waarvan je de werkzaamheden niet gecontroleerd hebt...........
Tsja, ik denk dat ik helaas voor een volgende beurt, 40km verderop moet gaan. Ik wil echt niet van dealer wisselen maar op deze manier word ik toch echt weggejaagd.
- Poul
- Moderator
- Berichten: 2079
- Lid geworden op: vr 18 mei 2012, 21:15
- km-stand: 195000
- Lifetime: 29
- Auto: geen
- Locatie: Rotterdam
- Contacteer:
Re: Issue met de dealer
Dat is duidelijk van die dealer. Heeft waarschijnlijk klandizie teveel en probeert zo wat minder klanten te krijgen. Ik vind dat jouw verhaal nog erg gematigd en rustig is, zeker richting dealer. Zou zelf namelijk volledig uit mijn vel zijn gesprongen.
Groeten,
Poul
Groeten,
Poul
Vanaf 28 september 2024 ga ik verder Amperaloos door het leven. Daarvoor sinds 9 december 2013 model 2013; Lithium White met Jet Black bekleding, navigatie, Opel Eye, Xenon 6000k. 
-
ralph1978
- Vaste klant
- Berichten: 121
- Lid geworden op: ma 03 dec 2012, 22:40
- km-stand: 31000
- Lifetime: 54
- Auto: Ampera-e
- Locatie: zuid-limburg
Re: Issue met de dealer
Ze hebben wellicht als een dolle met die auto rond gescheurd dat kan niet anders. Die heeft denk ik wel wat geleden nu. Wellicht ook wat drempels veel te hard genomen. Ook hun leven natuurlijk van het onderhoud aan auto's en op deze manier krijg je dat natuurlijk. Zo gaat dat nu eenmaal bij sommige garages. Ik ben ook bij een dealer geweest die heel apart met zijn klanten omgaat
- japio
- Harde kern
- Berichten: 3504
- Lid geworden op: do 06 dec 2012, 23:50
- km-stand: 125250
- Lifetime: 23
- Auto: Ampera
- Locatie: Mijdrecht
- Contacteer:
Re: Issue met de dealer
http://youtu.be/fgcxZl6KELE?t=7m38s
Een interessante stelling, Chevrolet heeft sinds lange tijd geen auto's meer voor een intelligent publiek gemaakt... Zou daar de oorsprong liggen van bijna alle problematiek van navi tot het omgaan met je klanten?
Een interessante stelling, Chevrolet heeft sinds lange tijd geen auto's meer voor een intelligent publiek gemaakt... Zou daar de oorsprong liggen van bijna alle problematiek van navi tot het omgaan met je klanten?
Na 5 jaar zakelijk afscheid genomen van de Ampera.
-
devolt
- Newbie
- Berichten: 3
- Lid geworden op: do 21 mar 2013, 20:57
- km-stand: 10045
- Lifetime: 35
- Auto: Bolt
Re: Issue met de dealer
1 (terecht)ontevreden klant maakt nog niet dat de dealer slecht met de auto's omgaat, als de monteur een "maandagmorgen" heeft kan dat overal gebeuren.
Met mijn door mijzelf geïmporteerde volt wordt ik bij problemen door noordhoek keurig geholpen onder fabrieksgarantie.
Ook bij onderhoudsbeurten geen misstanden en keurig afgewerkt.
Ik blijf met een gerust hart naar Noordhoek gaan.
Met mijn door mijzelf geïmporteerde volt wordt ik bij problemen door noordhoek keurig geholpen onder fabrieksgarantie.
Ook bij onderhoudsbeurten geen misstanden en keurig afgewerkt.
Ik blijf met een gerust hart naar Noordhoek gaan.
-
fam_h
- Vaste klant
- Berichten: 245
- Lid geworden op: zo 10 jun 2012, 23:31
- km-stand: 150000
- Lifetime: 27
- Auto: Ampera-e
Re: Issue met de dealer
Ik had de directeur nog een terugkoppeling gegeven van het telefoontje wat ik had gekregen.
Binnen een uur of 2 had ik al een reactie. Moet zeggen dat dat in ieder geval erg netjes overkomt.
Mijn onderhoud zal ik vooralsnog bij deze dealer houden. Reistijden naar een alternatief zijn niet echt een optie en ik ben nieuwsgierig of mijn klacht effect heeft.
Ze mogen trouwens meteen aan de slag. Om 1 of andere reden wil de bestuurdersstoel niet meer naar voren of achteren.
Binnen een uur of 2 had ik al een reactie. Moet zeggen dat dat in ieder geval erg netjes overkomt.
Mijn onderhoud zal ik vooralsnog bij deze dealer houden. Reistijden naar een alternatief zijn niet echt een optie en ik ben nieuwsgierig of mijn klacht effect heeft.
Ze mogen trouwens meteen aan de slag. Om 1 of andere reden wil de bestuurdersstoel niet meer naar voren of achteren.
- shumway
- Harde kern
- Berichten: 921
- Lid geworden op: do 13 sep 2012, 10:41
- km-stand: 73500
- Lifetime: 28
- Auto: Ampera-e
Re: Issue met de dealer
Hebben ze er waarschijnlijk met z'n tweeen tegelijk op gezeten bij de dealer 
Chevrolet Volt LTZ zwart
Voltec SPX Pilot Xenon
Voltec SPX Pilot Xenon
- Morgoth
- Harde kern
- Berichten: 799
- Lid geworden op: ma 25 jun 2012, 16:25
- km-stand: 186000
- Lifetime: 49
- Auto: Ampera
- Locatie: Eschebrügge (D)
Re: Issue met de dealer
Of zo hard door diepe gaten gereden dat het mechanisme is verbogen
Twee Ampera's gereden, een Parelwitte van 2012 en een Subterranean van 31 december 2016. In 7 jaar totaal 351.000km mee gereden.
Inmiddels al twee jaar onderweg met een Hyundai Kona EV.
Inmiddels al twee jaar onderweg met een Hyundai Kona EV.