Algemene vragen over de Opel Ampera & Chevrolet Volt, antwoorden en ervaringen
Plaats een reactie

foto shoot Opel Ampera's

wo 04 mei 2016, 17:19

Hallo,

Voor iets nieuws/nieuw project voor mijn persoonlijke foto archief, en later voor op mijn website (welke nog in opbouw is), wil ik 1 of meerdere Opel Ampera's op de foto zetten. Niet 'gewoon' een side-on maar het liefst in Rotterdam bij de Erasmusbrug op de Holland-Amerika kade. Ik wil en weet wel meer locaties maar eerst maar eens zien hoe het uitpakt. Het liefst wil ik een sessie overdag en in het donker als de brug en de stad verlicht is.

Ik heb hiervoor wel Ampera's nodig, wat ik zelf niet heb. Nu ben ik opzoek naar Ampera eigenaren die het leuk vinden als ik hun Ampera gebruik voor een autoshoot.

Ik wil beginnen met 1 of 2 tegelijk maar daarna wat meer naast elkaar, en uiteindelijk ook andere lokaties.

Kleur Ampera maakt mij niet heel veel uit. Hoewel andere kleuren dan witglans en zwartglans (standaardkleuren) meer dan welkom zijn :D

lijkt het u leuk, stuur gerust een berichtje :angel:

Groetjes
Ivar

Re: foto shoot Opel Ampera's

di 10 mei 2016, 23:19

Op 4 juni a.s. ben ik 's middags en 's avonds toevallig toch op locatie Landverhuizersplein. Misschien is er die dag dan wat te combineren?

'k Hoor het wel.

Groeten,
Poul

PS, Mijn vorige Ampera heeft gediend voor een fotoshoot op de Amsterdamse Zuidas, mijn huidige Ampera zou dan met de Erasmusbrug worden gekiekt :D :lol: .

Re: foto shoot Opel Ampera's

wo 11 mei 2016, 09:55

4 juni ben ik in de mogelijkheid om naar Rotterdam te komen. Ik kan u alleen geen bericht sturen via dit forum omdat ik waarschijnlijk niet niet genoeg gepost heb :D

Re: foto shoot Opel Ampera's

do 12 mei 2016, 09:48

4 Juni gaat mij niet lukken, reeds andere afspraak staan.

Re: foto shoot Opel Ampera's

do 12 mei 2016, 19:57

Een andere dag mag ook hoor Henry ;-)
Het is niet meteen dat ik alle Ampera's op 4 juni wil hebben.
Al reis ik 3x naar Rotterdam voor 3 Ampera's.

En dat komt er nou van: foto shoot Opel Ampera's

di 21 jun 2016, 15:10

Vanochtend kreeg ik de eerste resultaten van de fotoshoot die Ivar heeft gemaakt van een Opel Ampera, toevallig de mijne. De oorspronkelijke locatie (Wilhelminakade Rotterdam) was niet mogelijk vanwege een enorm cruiseschip dat voor de kade lag en waarvoor van alles en nog wat was afgesloten.

Aan de overkant van de Maas echter had je er mooi uitzicht op en fungeerde het schip als leuke decoratie. Ivar heeft een deel van de foto's op zijn website gezet. Ga er gerust een kijkje nemen, het is de moeite waard.

PS: wat een mooi kenteken heeft mijn Ampera op de foto's.

Groeten,
Poul

Re: foto shoot Opel Ampera's

di 21 jun 2016, 20:25

Netjes, mooie foto's!

Mocht je nog meer foto's willen maken, ik ben bijna elke dag te vinden in Rotterdam, Ivar ;).

Re: foto shoot Opel Ampera's

di 21 jun 2016, 22:04

Mooie foto's, jammer van het vuil op de achterbumper en het voorwiel ;-)

Re: foto shoot Opel Ampera's

wo 22 jun 2016, 07:41

NeufegliseThierry schreef:Mooie foto's, jammer van het vuil op de achterbumper en het voorwiel ;-)

Yep, onderkantje he? En een blubbergat waar ik doorheen moest na de wasbeurt. 8-) :cry:

Groeten,
Poul

Re: En dat komt er nou van: foto shoot Opel Ampera's

do 23 jun 2016, 21:17

Poul schreef:Vanochtend kreeg ik de eerste resultaten van de fotoshoot die Ivar heeft gemaakt van een Opel Ampera, toevallig de mijne. De oorspronkelijke locatie (Wilhelminakade Rotterdam) was niet mogelijk vanwege een enorm cruiseschip dat voor de kade lag en waarvoor van alles en nog wat was afgesloten.

Aan de overkant van de Maas echter had je er mooi uitzicht op en fungeerde het schip als leuke decoratie. Ivar heeft een deel van de foto's op zijn website gezet. Ga er gerust een kijkje nemen, het is de moeite waard.

PS: wat een mooi kenteken heeft mijn Ampera op de foto's.

Groeten,
Poul



Bedankt voor deze 'recensie' Poul! ben blij dat de foto's in de smaak vallen :)

groetjes,
Ivar
Plaats een reactie