ma 30 jul 2012, 19:13
ma 30 jul 2012, 22:19
wo 08 aug 2012, 10:32
do 09 aug 2012, 23:26
varampera schreef:Kan het verzekeringstechnisch consequenties hebben om een dakdrager/koffer te monteren als Opel NL geen daklast 'toestaat'? Ik kan mij voorstellen dat een verzekeringsmij dit argument bij een platte Ampera tegen je kan gebruiken (kul verhaal over onbalans o.i.d. om maar onder de kosten uit te komen). Of het technsich nu wel og geen hout snijdt. Iemand een idee?
vr 10 aug 2012, 12:04
vr 10 aug 2012, 14:55
Marcel schreef:Was dat niet 200kg?
za 11 aug 2012, 16:50
za 11 aug 2012, 18:14
za 11 aug 2012, 19:04
Ivo schreef:Je hebt die fietstas toch nog wel ff eraf gehaald, hoop ik
za 01 sep 2012, 11:23
Alex schreef:varampera schreef:Kan het verzekeringstechnisch consequenties hebben om een dakdrager/koffer te monteren als Opel NL geen daklast 'toestaat'? Ik kan mij voorstellen dat een verzekeringsmij dit argument bij een platte Ampera tegen je kan gebruiken (kul verhaal over onbalans o.i.d. om maar onder de kosten uit te komen). Of het technsich nu wel og geen hout snijdt. Iemand een idee?
Ik zal het eens navragen bij mijn bevriende verzekeraar. Ik denk dat het geen probleem is, de dragers komen uit een land waar ze VEILIGHEID met HOOFDLETTERS schrijven. Mits je je natuurlijk aan de instructies van Thule houdt. Het kan een punt worden als ondeugdelijk gebruik mee zou spelen.
Vergeet niet dat een Volt/Ampera eigenlijk een Cruze/Astra is met 500 kg aan accu's in de bodem. Zie zo'n auto maar eens om te krijgen.
Alex