Algemene vragen over de Opel Ampera & Chevrolet Volt, antwoorden en ervaringen
Plaats een reactie

Re: Klantvriendelijkheid Opel dealers

vr 31 aug 2012, 19:24

Ik sluit me aan bij de loftrompet over Mulders Tiel. Ben uitstekend behandeld en kon de auto in het weekend een dagje meenemen om alles eens rustig te ervaren. En bij aflevering ook een kistje appels uit de Betuwe.
Prima dealer.

Re: Klantvriendelijkheid Opel dealers

za 01 sep 2012, 01:03

Hey Pieter, als je meeleest dan wil ik ook wel Mulders ondersteunen maar dan wil ik ook dat kistje appelen! Nooit gehad, zeker omdat ik de eerste was???

Han

Re: Klantvriendelijkheid Opel dealers

za 01 sep 2012, 10:55

LightningBlue schreef:Hey Pieter, als je meeleest dan wil ik ook wel Mulders ondersteunen maar dan wil ik ook dat kistje appelen! Nooit gehad, zeker omdat ik de eerste was???

Han


Hi Han,

Ik denk te vroeg de nieuwe oogst nog niet rijp!!

Re: Klantvriendelijkheid Opel dealers

do 06 sep 2012, 08:46

Robbert schreef:
Morgoth schreef:Mijn zwager werkt bij een Opel dealer. Geen Ampera dealer. Maar ze kunnen hem wel aanbieden en onderhouden.


Onderhouden van een Ampera mag officieel alleen door geselecteerde monteurs die een extra opleiding hebben gehad.
bij reparatie aan het voertuig moet in sommige gevallen zelfs de omgeving afgezet worden zodat niet bevoegde personen niet in de buurt van de auto kunnen komen .
In verband met o.a. garantie maar zeker ook de veiligheid is het dus niet toegestaan dat monteurs zonder deze scholing aan de Ampera werkzaam zijn.

just my 2 cents.

Ze werken samen met een Ampera dealer. Ze zullen er wel een oplossing voor gevonden hebben.

Re: Klantvriendelijkheid Opel dealers

di 07 jun 2016, 22:00

Misschien een erge bump, maar ik moet ook even mijn complimenten kwijt over Mulders in Tiel. Heb daar mijn Ampera als occasion gekocht. Top dealer! Erg vriendelijk, goede service en nette aflevering.

Re: Klantvriendelijkheid Opel dealers

zo 26 jun 2016, 18:53

Tot nu toe alleen ervaring met de reparatie van de rotorlager omdat ik de auto nog niet zo lang heb. Deze reparatie is uitgevoerd door de Opel dealer ik Purmerend, Van der Linden Van Sprankhuizen. Deze dealer was uiterst behulpzaam en vriendelijk, ook al was de auto niet bij hun gekocht. Garantie uiteraard nog van Opel zelf en ze deden hier ook in het geheel niet moeilijk over. Hier kom ik zeker terug voor het onderhoud.
Plaats een reactie