Laadpaal Haarlemmermeer - gratis

Over positie en beschikbaarheid van laadpunten
Plaats reactie
axel1965
Newbie
km-stand: 23800
Lifetime: 46
Auto: Bolt

Laadpaal Haarlemmermeer - gratis

Bericht door axel1965 »

Op donderdag zakelijk een dag in Haarlemmermeer doorgebracht. Zoals altijd eerst even een laadpaal rond mijn adres van mijn afspraak gezocht. Zo kwam ik op de laadpaal op de Boeingavenue 275 uit.

Aldaar twee plaatsen vrij die voor elektrisch laden waren aangegeven. Maar voor alle 10 parkeerplaatsen incl de 2 elektrische stond een boord met vermelding "voor directieleden" hhhmmmm

Toch maar neergezet en merkte dat ik zonder pasje met mijn Mennekes kabel mocht laden.

Bleek bij Renault ZE te horen, die volgens mij de elektrische Renaults op Schiphol promoten.

Via deze weg dank voor het gratis laden en het niet geven van een bon :clap:
Axel
Rosmalen

axelalbrecht4@gmail.com
Hanzzzz
Stamgast
km-stand: 240000
Lifetime: 31
Auto: Ampera

Re: Laadpaal Haarlemmermeer - gratis

Bericht door Hanzzzz »

Volgende keer even een visite kaartje achter je voorruit leggen kunnen ze je bellen als je in de weg staat cq om te vragen wanneer je klaar bent met laden.
Alex
Sponsor
km-stand: 230000
Lifetime: 21
Auto: Volt
Contacteer:

Bericht door Alex »

Vandaag de EV-boxen geprobeerd in de parkeergarage onder het Burgemeester Van Stamplein in Hoofddorp. Er stond één Ampera te laden, althans, de ring van de EV-box was blauw. De naastgelegen EV-box weigerde te vergrendelen (bleef ratelen) en de andere EV-boxen in de garage wilden ook niet laden.

Iemand ervaring daar?
Forum Sponsor, Buurauto
Chevrolet Volt, Viridian Joule, Xenon Pilot 6000k, Thule wingbar dakdragers, accident camera, korte dakantenne
Poul
Moderator
km-stand: 195000
Lifetime: 29
Auto: geen
Contacteer:

Bericht door Poul »

Alex schreef:Vandaag de EV-boxen geprobeerd in de parkeergarage onder het Burgemeester Van Stamplein in Hoofddorp. Er stond één Ampera te laden, althans, de ring van de EV-box was blauw. De naastgelegen EV-box weigerde te vergrendelen (bleef ratelen) en de andere EV-boxen in de garage wilden ook niet laden.

Iemand ervaring daar?
Het adres komt mij bekend voor. Heet die parkeergarage niet De 4 meren? Daar heb ik ook eens voor niks staan laden (en dus ook niets geladen). Zie mijn post op http://www.amperaforum.nl/viewtopic.php ... dorp#p8968. Kunnen ze wel mooi laadpalen neerzetten, maar als dat niet laadt heb je er niets aan. :thumbdown:

Groeten,
Poul
Vanaf 28 september 2024 ga ik verder Amperaloos door het leven. Daarvoor sinds 9 december 2013 model 2013; Lithium White met Jet Black bekleding, navigatie, Opel Eye, Xenon 6000k. ;)
Alex
Sponsor
Contacteer:

Bericht door Alex »

Poul schreef:
Alex schreef:Vandaag de EV-boxen geprobeerd in de parkeergarage onder het Burgemeester Van Stamplein in Hoofddorp. Er stond één Ampera te laden, althans, de ring van de EV-box was blauw. De naastgelegen EV-box weigerde te vergrendelen (bleef ratelen) en de andere EV-boxen in de garage wilden ook niet laden.

Iemand ervaring daar?
Het adres komt mij bekend voor. Heet die parkeergarage niet De 4 meren? Daar heb ik ook eens voor niks staan laden (en dus ook niets geladen). Zie mijn post op http://www.amperaforum.nl/viewtopic.php ... dorp#p8968. Kunnen ze wel mooi laadpalen neerzetten, maar als dat niet laadt heb je er niets aan. :thumbdown:

Groeten,
Poul
En de receptionist aan de intercom bijdehand roepen dat het aan mijn kabel ligt. Iig een beheerder aangesproken op niet-werkende EV-boxen.
Forum Sponsor, Buurauto
Chevrolet Volt, Viridian Joule, Xenon Pilot 6000k, Thule wingbar dakdragers, accident camera, korte dakantenne
Alex
Sponsor
Contacteer:

Re: Laadpaal Haarlemmermeer

Bericht door Alex »

Vandaag door Interparking teruggebeld over "De vier Meren". De printplaten in de EV-boxen waren niet goed. Is inmiddels hersteld.
Forum Sponsor, Buurauto
japio
Harde kern
km-stand: 125250
Lifetime: 23
Contacteer:

Bericht door japio »

Windhandel om een paar duppies aan stroom... binnen 10 jaar staan er overal paaltjes met een gewone wandcontactdoos.
Na 5 jaar zakelijk afscheid genomen van de Ampera.
Poul
Moderator
km-stand: 195000
Lifetime: 29
Auto: geen
Contacteer:

Re: Laadpaal Haarlemmermeer

Bericht door Poul »

Alex schreef:Vandaag door Interparking teruggebeld over "De vier Meren". De printplaten in de EV-boxen waren niet goed. Is inmiddels hersteld.
Fijn dat ze toen goedwaren, maar gisteren lukte het laden in die parkeergarage weer niet :( :thumbdown: . Nou ben ik er uiteindelijk maar twee keer per jaar, dus zoveel last dat ze het niet doen, heb ik er ook weer niet van. Maar toch. Zonde van het geld als die laadpalen niet werken. Hadden ze gewoon niet neergezet moeten worden ...

Groeten,
Poul
Vanaf 28 september 2024 ga ik verder Amperaloos door het leven. Daarvoor sinds 9 december 2013 model 2013; Lithium White met Jet Black bekleding, navigatie, Opel Eye, Xenon 6000k. ;)
Johampera
Newbie
km-stand: 5500
Lifetime: 22

Bericht door Johampera »

Vorige week in de parkeergarage 4 meren te Hoofddorp de ampera aan de paal gehangen. Prima gelukt accu geladen en niets hoeven betalen.... :clap:
Het was het laadpunt bij Dirk vd Broek.
Lithium white, Opel eye, LoLo, ZKF-club
Plaats reactie