Laadpaal Ede - Kuiperplein
-
Jvdheuvel
- Bekende
- km-stand: 0
- Lifetime: 0
- Auto: Bolt
Re: Laadpalen overzicht
Bellestein 13, Ede, Gelderland de enige paal in ede die ik zo kan vinden ? Weet iemand of er daar nog meer staan ? Bv aan de ampereweg ede
daar moet ik volgende week naar toe. Zou wel grappig zijn met Ampera laden aan de ampereweg 
- Kat9
- Sponsor
- km-stand: 150000
- Lifetime: 23
- Auto: Ampera
Op de Copernicuslaan 7-9 zou er volgende de Love-to-Load app ook één moeten staan.
Koen
Koen
Forum Sponsor, Koen Engineering & Consultancy
Lithium White, (nearly) full options, Pod Point! tevreden rijder!
Lithium White, (nearly) full options, Pod Point! tevreden rijder!
-
alefarendsen
- Bekende
- km-stand: 0
- Lifetime: 0
- Auto: Bolt
Mocht dat nou niet het geval zijn, laat dat dan zeker even weten! Phantom palen kunnen we niet gebruiken.Kat9 schreef:Op de Copernicuslaan 7-9 zou er volgende de Love-to-Load app ook één moeten staan.
Koen
Geen Ampera maar een Tesla vervoert mij elektrisch. Wel begaan met alle Ampera-rijders! En oprichter van The New Motion voor alle duidelijkheid...
- mc_alistair
- Moderator
- km-stand: 86000
- Lifetime: 38
- Contacteer:
Laadpaal Ede - Kuiperplein
Vorige week vrijdagavond gingen we tijdens koopavond even een hapje eten aan het Kuiperplein in Ede.
Aan dit plein zit een afgesloten betaalde parkeerplaats en aan de meest gustige hoek van de parkeerplaats zijn 2 invalide plekken en direct daarnaast een dubbele laadpaal met 2 EV plekken. Stonden helaas 2 niet-EVs geparkeerd.
Erg jammer! Invaliden plekjes waren uiteraard netjes vrij. Was bijna van plan mijn auto dwars achter de aso's te parkeren... Maarja dan val ikzelf ook direct onder die categorie, dus niet handig.
Bovenstaande ging me aan het denken zetten...
Ik snap dat het duurder is maar waarom intergreren ze geen inschuifbare anti-parkeerpaaltjes in de laadunit?
Paaltje gaat alleen omlaag als de pas langs de reader gehaald wordt. Daarna zet je de auto op de plek en laden maar. Als je klaar bent omgekeerd, eventueel met een detectielus ofzo.
Achja zal er toch wel niet van komen
een parkeerwachter (die er nooit is op het moment dat zoiets gaande is) zal wel goedkoper zijn 
Aan dit plein zit een afgesloten betaalde parkeerplaats en aan de meest gustige hoek van de parkeerplaats zijn 2 invalide plekken en direct daarnaast een dubbele laadpaal met 2 EV plekken. Stonden helaas 2 niet-EVs geparkeerd.
Erg jammer! Invaliden plekjes waren uiteraard netjes vrij. Was bijna van plan mijn auto dwars achter de aso's te parkeren... Maarja dan val ikzelf ook direct onder die categorie, dus niet handig.
Ik snap dat het duurder is maar waarom intergreren ze geen inschuifbare anti-parkeerpaaltjes in de laadunit?
Paaltje gaat alleen omlaag als de pas langs de reader gehaald wordt. Daarna zet je de auto op de plek en laden maar. Als je klaar bent omgekeerd, eventueel met een detectielus ofzo.
Achja zal er toch wel niet van komen
Cyber Gray - Full Option + SPX Voltec Thuislader
- Alex
- Sponsor
- km-stand: 230000
- Lifetime: 21
- Auto: Volt
- Contacteer:
Re: Laadpaal Ede - Kuiperplein
Dat van die paaltjes hebben we in Amsterdam serieus overwogen, maar is toch veel te duur. Ik denk dat een groot wit kruis een betere optie is. Je moet je wel realiseren dat de meeste gemeenten nog geen lange termijnvisie op oplaadpunten hebben. Ze zullen het liefst zo weinig mogelijk gedoe en geregel willen hebben.mc_alistair schreef:Vorige week vrijdagavond gingen we tijdens koopavond even een hapje eten aan het Kuiperplein in Ede.
Achja zal er toch wel niet van komeneen parkeerwachter (die er nooit is op het moment dat zoiets gaande is) zal wel goedkoper zijn
Maar goed, waarom zou je je auto er niet gewoon vóór zetten met een duidelijke verwijzing naar hoe je bereikbaar bent?
Forum Sponsor, Buurauto
Chevrolet Volt, Viridian Joule, Xenon Pilot 6000k, Thule wingbar dakdragers, accident camera, korte dakantenne
Chevrolet Volt, Viridian Joule, Xenon Pilot 6000k, Thule wingbar dakdragers, accident camera, korte dakantenne
- mc_alistair
- Moderator
- Contacteer:
In dit geval omdat 1 van de 2 auto' een "maffia" X5 was en omdat je dan de rijroute van het het parkeerplein erg blokkeert.Alex schreef: Maar goed, waarom zou je je auto er niet gewoon vóór zetten met een duidelijke verwijzing naar hoe je bereikbaar bent?
Maar in een ruimere opzet zou ik het wel overwegen de volgende keer
- Marcel
- Stamgast
- km-stand: 70000
Geen stikker kunnen plaatsen ? 
Ampera Sovereign Silver met navi/camera/alarm, Pilot 5000k Xenon, 19" en Pod-Point.
Voeding : 25 zonnepanelen goed voor 6250Wp
Voeding : 25 zonnepanelen goed voor 6250Wp
- mc_alistair
- Moderator
- Contacteer:
Had ik niet bij meMarcel schreef:Geen stikker kunnen plaatsen ?
- Alex
- Sponsor
- km-stand: 230000
- Auto: Volt
- Contacteer:
In dit geval, briefje onde ruitenwisser en héél hard wegrennen!mc_alistair schreef:In dit geval omdat 1 van de 2 auto' een "maffia" X5 was ......
Forum Sponsor, Buurauto
- CyberGrey
- Sponsor
- km-stand: 85000
- Lifetime: 16
- Contacteer:
Als ze dan toch zo'n uit de grond komend paaltje maken, dan kunnen ze dat beter maar meteen met stroom aansluiting doen, zodat deze automatisch aan de auto wordt gekoppeld........ 
Forum Sponsor, J&K EV Solutions
Ampera, CyberGrey, full options, draaghaak en fietsrek, home charger 16A
Ampera, CyberGrey, full options, draaghaak en fietsrek, home charger 16A