Vandaag ging ik naar de dealer van mijn hobbyauto in Ophemert.
Tot mijn verbazing stond er in het dorp op nog geen 100m afstand een pracht van een laadpaal.
Snel halfuurtje aan kunnen koppelen voordat ik weer richting huis ging.
Overigens wel met een brandend motormanagementlampje. Maar goed dat komt volgens mij door de soort paal en zal wel weer overgaan na een aantal keren laden.
Laadpaal Ophemert
- CyberGrey
- Sponsor
- km-stand: 85000
- Lifetime: 16
- Auto: Ampera
- Contacteer:
Re: Laadpaal Ophemert
Een bepaald type E-laad paal veroorzaakt dat probleem maar na een paar keer laden is het weer weg.fam_h schreef:Vandaag ging ik naar de dealer van mijn hobbyauto in Ophemert.
Tot mijn verbazing stond er in het dorp op nog geen 100m afstand een pracht van een laadpaal.
Snel halfuurtje aan kunnen koppelen voordat ik weer richting huis ging.
Overigens wel met een brandend motormanagementlampje. Maar goed dat komt volgens mij door de soort paal en zal wel weer overgaan na een aantal keren laden.
Forum Sponsor, J&K EV Solutions
Ampera, CyberGrey, full options, draaghaak en fietsrek, home charger 16A
Ampera, CyberGrey, full options, draaghaak en fietsrek, home charger 16A
- Alex
- Sponsor
- km-stand: 230000
- Lifetime: 21
- Auto: Volt
- Contacteer:
Het gaat om palen van het Franse merk DBT. Ze hebben een id-nummer dat begint met DB.
Forum Sponsor, Buurauto
Chevrolet Volt, Viridian Joule, Xenon Pilot 6000k, Thule wingbar dakdragers, accident camera, korte dakantenne
Chevrolet Volt, Viridian Joule, Xenon Pilot 6000k, Thule wingbar dakdragers, accident camera, korte dakantenne
-
fam_h
- Vaste klant
- km-stand: 150000
- Lifetime: 27
- Auto: Ampera-e
Ik heb het 1 keer eerder gehad bij een laadpaal in doodewaard. Toevallig(?) in dezelfde regio.
-
fam_h
- Vaste klant
- km-stand: 150000
- Lifetime: 27
- Auto: Ampera-e
Vandaag stond ik er weer te laden. Kwam er een buurman naar buiten om me te feliciteren dat ik de allereerste ben die van de laadpaal gebruik maak
Grappig.