laadpaal jaarbeurs utrecht

Over positie en beschikbaarheid van laadpunten
Plaats reactie
shumway
Harde kern
km-stand: 73500
Lifetime: 28
Auto: Ampera-e

laadpaal jaarbeurs utrecht

Bericht door shumway »

Wat is nu het handigste, kom niet zovaak in Utrecht, bijeenkomst in de Jaarbeurs.

Staat er een laadpaal in de parkeergarage bij de jaarbeurs?
Chevrolet Volt LTZ zwart
Voltec SPX Pilot Xenon
goirke
Bekende
km-stand: 87000
Lifetime: 25
Auto: Ampera

Re: laadpaal jaarbeurs utrecht

Bericht door goirke »

Volgens de website zowel op P1 als op P4 (zie ABC onder de letter E op de website van de Jaarbeurs).

Afgelopen week was mijn vrouw er en vroeg op P1 aan de parkeerwacht waar het laadpunt was en volgens de parkeerwacht waren die er alleen op P4?? :wtf: Op P4 zijn er dus sowieso punten, maar volgens de website ook op P1 :lol:
Black Ampera - Frosted Nickel - NAV pack - Parkeersensoren en camera - Alarm - Getint Glas - Korte antenne - Xenon - LED
Jeffrey Baljet
Vaste klant
km-stand: 12000
Lifetime: 0
Auto: Volt

Bericht door Jeffrey Baljet »

goirke schreef:Volgens de website zowel op P1 als op P4 (zie ABC onder de letter E op de website van de Jaarbeurs).

Afgelopen week was mijn vrouw er en vroeg op P1 aan de parkeerwacht waar het laadpunt was en volgens de parkeerwacht waren die er alleen op P4?? :wtf: Op P4 zijn er dus sowieso punten, maar volgens de website ook op P1 :lol:

Op P1 staan er inderdaad ook. Als je de slagboom binnen rijdt, dan moet je gelijk linksaf slaan, dus niet de parkeergarage binnen. Ze staan buiten, achter het hokje van de parkeerwachter.
Ivo
Beheerder
km-stand: 171000
Lifetime: 41
Auto: anders
Contacteer:

Bericht door Ivo »

Ik heb ze laatst niet kunnen vinden, bedankt voor de tip op P1... Ik heb er denk ik vlak bij gestaan :shifty:
Amperaloos sinds 14/09/2018, na 77 maanden en 171.000 km
shumway
Harde kern
km-stand: 73500
Lifetime: 28
Auto: Ampera-e

Bericht door shumway »

Jeffrey Baljet schreef:
goirke schreef:Volgens de website zowel op P1 als op P4 (zie ABC onder de letter E op de website van de Jaarbeurs).

Op P1 staan er inderdaad ook. Als je de slagboom binnen rijdt, dan moet je gelijk linksaf slaan, dus niet de parkeergarage binnen. Ze staan buiten, achter het hokje van de parkeerwachter.
Thnx, hier was ik naar op zoek
Chevrolet Volt LTZ zwart
Voltec SPX Pilot Xenon
goirke
Bekende
km-stand: 87000

Bericht door goirke »

Thanx inderdaad! Wel bijzonder dat ze achter z'n hokje staan, maar hij er het bestaan niet van weet :think:
Black Ampera - Frosted Nickel - NAV pack - Parkeersensoren en camera - Alarm - Getint Glas - Korte antenne - Xenon - LED
Jeffrey Baljet
Vaste klant

Ik moet wel zeggen, dat ze bijna altijd bezet zijn op P1
Toen wij er op de beurs stonden, waren ze elke dag bezet en volgens de parkeerwachter stonden de EV's er elke dag al heel vroeg, rond 08:00 uur. Misschien mensen die ook op de beurs stonden, maar kunnen ook werknemers van de jaarbeurs zijn..en dan zullen ze altijd zo vroeg al bezet zijn veronderstel ik :thumbdown:
Razwer
Stamgast
km-stand: 17000

Bericht door Razwer »

Ik stond vandaag aan de paal op P4 (meteen links links na binnen rijden). Helaas maar 1 paal met 2 aansluitingen. Er stond al een Ampera en ik was de gelukkige 2e. 5 mins later zag ik een Ampera, deze had dus lekker pech :lol:
Jammer van het karige aanbod... maar ik heb vandaag Amsterdam-Utrecht geheel electrisch op en neer gedaan :)
Morgoth
Harde kern
km-stand: 186000
Lifetime: 49

Bericht door Morgoth »

kun je zien dat ze bezet zijn voordat je het terrein oprijdt? Dan kun je nog voor de andere P gaan.
Twee Ampera's gereden, een Parelwitte van 2012 en een Subterranean van 31 december 2016. In 7 jaar totaal 351.000km mee gereden.

Inmiddels al twee jaar onderweg met een Hyundai Kona EV.
Jeffrey Baljet
Vaste klant

Morgoth schreef:kun je zien dat ze bezet zijn voordat je het terrein oprijdt? Dan kun je nog voor de andere P gaan.
Neen :thumbdown:
Plaats reactie