Gisteravond moest ik in de Expo in Houten zijn. Er is volgens oplaadpalen.nl een oplaadpaal op de parkeerplaats er tegenover aanwezig. Op de site stond ook een review van die paal, dat het slim was om vooraf even een mailtje te sturen naar de Expo, dan hielden ze die plaats bezet. Er staan normaal gezien meestal non EV voertuigen.
Zo gezegd, zo gedaan. Ik kreeg een aardige reactie terug:
Er is inderdaad op het parkeerterrein een oplaadpunt voor uw elektrische auto.
Het is natuurlijk een openbaar parkeerterrein, dus de plek kunnen wij niet garanderen.
Inmiddels heeft een van onze mensen de plek afgezet voor u, deze was vrij.
Ik hoop u hiermee voldoende te hebben ingelicht
Met vriendelijke groet,
Ans van Oostveen
Receptie Expo Houten
T 030-6349100
F 030-6349130 receptie@expohouten.nl
En inderdaad, toen ik aankwam was de plek netjes met pionnen afgezet, en ik kon netjes laden en weer met een volle accu terug. TOP geregeld door de Expo Houten
Dat is echt prima service zeg . Als er op een dag nou meer gegadigden zijn, blokkeren ze dan ook meer parkeerplekken, zodat als de ene auto vol is de stekker gewoon in de volgende kan worden gestopt? Dan maak je zelfs nog beter gebruik van de investering van deze laadpaal (zie ander topic op dit forum over bezetting van de laadpalen).
Groeten,
Poul
Vanaf 28 september 2024 ga ik verder Amperaloos door het leven. Daarvoor sinds 9 december 2013 model 2013; Lithium White met Jet Black bekleding, navigatie, Opel Eye, Xenon 6000k.
Morgen heb ik een beurs in de Expo. Als standhouder ben ik er vroeg bij, gelukkig, dan zijn de plekken vast nog vrij. Ik heb EV-box in contact gebracht met de Expo om extra losse laadpunten voor één dag te maken. Helaas wordt daar dan weer € 150 per paal voor gevraagd. Dat is voor EV-box net iets te gortig. Jammer dat het van één kant moet komen.
Laatst gewijzigd door Alex op do 28 nov 2013, 00:46, 1 keer totaal gewijzigd.
Forum Sponsor, Buurauto
Chevrolet Volt, Viridian Joule, Xenon Pilot 6000k, Thule wingbar dakdragers, accident camera, korte dakantenne
japio schreef:Plukken is het motto, als spruitjes de hype van morgen is dan springt iedereen daar bovenop
Krijg je spruitjesmoes .
Groeten,
Poul
Vanaf 28 september 2024 ga ik verder Amperaloos door het leven. Daarvoor sinds 9 december 2013 model 2013; Lithium White met Jet Black bekleding, navigatie, Opel Eye, Xenon 6000k.