Afgelopen vrijdag geprobeerd gebruik te maken van de oplaadpaal aan de Wislaan in Uden.
Was een km lopen naar mijn klant dus kwartiertje voor de afspraak bij de paal.
Helaas kreeg ik deze niet aan de praat met mijn Volt. Het oplaadlampje bleef oranje.....
10min geprobeerd en toen moest ik wel met de auto naar mijn klant rijden, in 5min een km lopen lukt me zeker hardlopen maar niet rustig wandelend.
helaas helaas.
Wislaan, uden
- bennyvw
- Vaste klant
- km-stand: 57000
- Lifetime: 12
- Auto: Ampera
- Contacteer:
Re: Wislaan, uden
Dat zijn inderdaad de meest teleurstellende situaties
Dan is er een laadpaal in de buurt (min of meer), je hebt hem gevonden, er is een laadpunt vrij, er is parkeerruimte en dan doet-ie het niet
Blijf het proberen en geef de moed niet op. Vaak lukt het wel
Dan is er een laadpaal in de buurt (min of meer), je hebt hem gevonden, er is een laadpunt vrij, er is parkeerruimte en dan doet-ie het niet
Blijf het proberen en geef de moed niet op. Vaak lukt het wel
- Poul
- Moderator
- km-stand: 195000
- Lifetime: 29
- Auto: geen
- Contacteer:
Maar waarschijnlijk heb je niet gebeld om hem te laten resetten. Jammer, dan vist de volgende ook achter het net of moet hij nog wel de tijd hebben om een belletje te plegen.
Groeten,
Poul
Groeten,
Poul
Vanaf 28 september 2024 ga ik verder Amperaloos door het leven. Daarvoor sinds 9 december 2013 model 2013; Lithium White met Jet Black bekleding, navigatie, Opel Eye, Xenon 6000k. 
-
fam_h
- Vaste klant
- km-stand: 150000
- Lifetime: 27
- Auto: Ampera-e
Klopt, vond mijn klantafspraak net iets belangrijker dan op zoek gaan naar tel. en paal nmr.
Kan overigens ook een gebruikersfout zijn geweest. voor zover je daar over kan/ mag spreken.
Dit was zo'n paal waar je eerst met een knop moet aangeven aan welke kant je gaat laden. Dat was ik natuurlijk straal vergeten aangezien de plek waar je de pas voor moet houden aan precies dezelfde kant zit waar ik mijn stekker in heb gestoken.
Toen ik dat eenmaal doorhad wilde mijn auto aan die paal dus niet meer laden terwijl de paal aangaf dat alles okay was. Bij het wegrijden had ik ook zo'n beroemd oranje lampje wat na 2-3 keer volledig laden automatisch weer is verdwenen.
Kan overigens ook een gebruikersfout zijn geweest. voor zover je daar over kan/ mag spreken.
Dit was zo'n paal waar je eerst met een knop moet aangeven aan welke kant je gaat laden. Dat was ik natuurlijk straal vergeten aangezien de plek waar je de pas voor moet houden aan precies dezelfde kant zit waar ik mijn stekker in heb gestoken.
Toen ik dat eenmaal doorhad wilde mijn auto aan die paal dus niet meer laden terwijl de paal aangaf dat alles okay was. Bij het wegrijden had ik ook zo'n beroemd oranje lampje wat na 2-3 keer volledig laden automatisch weer is verdwenen.
- Alex
- Sponsor
- km-stand: 230000
- Lifetime: 21
- Auto: Volt
- Contacteer:
't Is net Windows: even de auto aan en uit zetten, wil dan nog wel eens lukken.fam_h schreef:Het oplaadlampje bleef oranje.....
Forum Sponsor, Buurauto
Chevrolet Volt, Viridian Joule, Xenon Pilot 6000k, Thule wingbar dakdragers, accident camera, korte dakantenne
Chevrolet Volt, Viridian Joule, Xenon Pilot 6000k, Thule wingbar dakdragers, accident camera, korte dakantenne
- japio
- Harde kern
- km-stand: 125250
- Lifetime: 23
- Auto: Ampera
- Contacteer:
Er zijn mensen die werkelijk denken dat NL ver gevorderd is met EV en dat wij GELD kunnen verdienen met deze kennis 
Na 5 jaar zakelijk afscheid genomen van de Ampera.