Het is nu vr 19 apr 2024, 05:45


Buitenkant 8 - Zwolle - E-laad EV0088

Over positie en beschikbaarheid van laadpunten
  • Auteur
  • Bericht
Offline
Avatar gebruiker

Norbert

Stamgast

  • Berichten: 333
  • Geregistreerd: ma 01 jul 2013, 18:35
  • Woonplaats: Zwolle
  • km-stand: 83300
  • Lifetime: 31
  • Auto: Ampera-e

Buitenkant 8 - Zwolle - E-laad EV0088

Berichtzo 29 dec 2013, 18:23

In Zwolle lijkt er een nieuwe paal geplaatst te zijn, van stichting e-laad zegt oplaadpalen.nl.
Ik weet niet zeker of de paal echt nieuw is, maar heb deze nog nooit eerder gezien tot vandaag.

Ben er dus naartoe gereden: de paal staat er. Op een prima locatie an de gracht van Zwolle. De paal is een goede toevoeging van het aantal laadlocaties in Zwolle: de paal aan de andere kant van het centrum is vaak bezet. Het leek een dubbele EV-Box te zijn.

Geen gereserveerde plekken voor elektrische auto's dus je raad het al: geen plek; er stonden ouderwetse dino-slurpers. :thumbdown:
Ik kon ook niet goed kijken of het echt een dubbele paal is en een foto maken, want je mag op die plek niet stil staan en heb een eindje moeten rijden om uiteindelijk een plekje te kunnen vinden ergens anders (waar ik niet kon laden helaas).

Hopelijk is de gemeente Zwolle van plan de 2 plekken aan dit laadpunt ook gereserveerd te gaan houden zoals ze dit bij het andere laadpunt in het centrum van Zwolle ook doen. -O ja, en dan handhaven, want het is me ook al eens overkomen dat de gereserveerde plek bezet was door een CO2-fabriek.


Offline
Avatar gebruiker

Alex

Sponsor

  • Berichten: 3332
  • Geregistreerd: za 19 mei 2012, 09:28
  • Woonplaats: Amersfoort
  • km-stand: 230000
  • Lifetime: 21
  • Auto: Volt

Re: Buitenkant 8 - Zwolle - E-laad EV0088

Berichtzo 29 dec 2013, 19:15

Het plaatsen van de paal wordt (meestal) door een andere firma gedaan dan het plaatsen van bord en (eventueel) kruis. Daar zit soms wel een week of twee tussen.
Forum Sponsor, Buurauto
Chevrolet Volt, Viridian Joule, Xenon Pilot 6000k, Thule wingbar dakdragers, accident camera, korte dakantenne



Keer terug naar Laadpaal locaties

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 5 gasten

cron