Zwolle - Schumannlaan

Over positie en beschikbaarheid van laadpunten
Plaats reactie
Alex
Sponsor
km-stand: 230000
Lifetime: 21
Auto: Volt
Contacteer:

Zwolle - Schumannlaan

Bericht door Alex »

Er staat al ruim een jaar een dubbele laadpaal aan de Schumannlaan in Zwolle. Deze paal schijnt erg weinig gebruikt te worden en is meestal bezet door auto's zonder stekker. Gelukkig staat deze paal langs een groenstrook. Volgens kenners kun je veilig op het grasveld parkeren, zonder door de grond te zakken. Kost je wel weer een paar flyers! Overigens was gisteravond een parkeervak naast de gereserveerde plekken vrij en kun ik via die kant bij de paal komen.
Forum Sponsor, Buurauto
Chevrolet Volt, Viridian Joule, Xenon Pilot 6000k, Thule wingbar dakdragers, accident camera, korte dakantenne
boeuf
Harde kern
km-stand: 0
Lifetime: 0
Auto: anders

Re: Zwolle - Schumannlaan

Bericht door boeuf »

Alex schreef:Gelukkig staat deze paal langs een groenstrook. Volgens kenners kun je veilig op het grasveld parkeren, zonder door de grond te zakken. Kost je wel weer een paar flyers!
Met een beetje pech kost dat je ook nog eens €90 voor een R315B bon... zoals de gemeente Schiedam mij laatst doodleuk uitschreef toen ik (om de vrije aansluiting van een laadpaal waarbij de twee parkeerplekken bezet waren te kunnen bereiken) met twee wielen op een betegeld 'eilandje' (met daarin alleen de opening van een ondergrondse vuilcontainer) had geparkeerd :thumbdown: :x

R315B is zo' kapstokcode ("Als bestuurder van een motorvoertuig niet de rijbaan gebruiken") waar een overijverige bonnenschrijver elke uitzondering in parkeergedrag onder kan boeken. U is gewaarschuwd :angel:
Nu: VW e-Golf & ICU Compact Mini
Ex: Chevy Volt LTZ Summit White & ICU Basic wandlader
Plaats reactie