Lelystad - Aviodrome / Vliegveld

Over positie en beschikbaarheid van laadpunten
Plaats reactie
gensing
Newbie
km-stand: 22000
Lifetime: 24
Auto: Volt

Lelystad - Aviodrome / Vliegveld

Bericht door gensing »

Binnenkort ga ik naar Aviodrome in Lelystad.

Nu geven verschillende sites wel aan dat er bij Vliegveld Lelystad een laadpunt zou moeten zitten. Heeft iemand hier ervaring mee? En zo ja, kan je daar gewoon met pas laden en waar zit ie dan?
Alex
Sponsor
km-stand: 230000
Lifetime: 21
Contacteer:

Re: Lelystad - Aviodrome / Vliegveld

Bericht door Alex »

Op de sites kun je ook zien wat voor een paal het is. Dat geeft een hoop extra info.
Forum Sponsor, Buurauto
Chevrolet Volt, Viridian Joule, Xenon Pilot 6000k, Thule wingbar dakdragers, accident camera, korte dakantenne
japio
Harde kern
km-stand: 125250
Lifetime: 23
Auto: Ampera
Contacteer:

Bericht door japio »

Ik heb vorig jaar vergeefs contact proberen te leggen met de parachute club, benieuwd of iemand er ooit heeft geladen (of er regelmatig komt)
Na 5 jaar zakelijk afscheid genomen van de Ampera.
gensing
Newbie
km-stand: 22000
Lifetime: 24

Bericht door gensing »

Vandaag bij Aviodome geweest. Even doorgereden op de Arendweg (waar het vliegveld aan zit). Heb wel een groene EV-box waargenomen, maar dat was een enkel laadpunt en daar stond een Volvo te laden. Een stuk verderop (Emoeweg) schijnt er ook nog eentje te zitten, maar aangezien ik niet alleen in de auto zat ben ik niet verder gaan zoeken.

Zojuist een mail teruggestuurd naar Aviodrome (had eerder deze week al gevraagd of ze laadpunt hadden, waarop ze netjes hadden geantwoord dat ze er geen kende in de buurt) met de suggestie dat het een mooie service zou zijn om een laadpaal te plaatsen op hun eigen parkeerterrein (waar je 6 euro per dag betaald).

Stond vandaag naast een andere blauwe Prius plug-in, dus is er vast meer animo..
Plaats reactie