Wilhelminalaan 8 Beuningen
-
joudejans
- Bekende
- km-stand: 65000
- Lifetime: 18
- Auto: Ampera
Wilhelminalaan 8 Beuningen
Volgens diverse sites met laadpaaloverzichten is op Wilhelminalaan 8 in Beuningen een laadpaal aanwezig. Nu werk ik bij een klant daarbij in de buurt en het leek mij ideaal om dan daar te laden. Gebeld met het bedrijf dat op nummer 8 gevestigd is levert helaas de mededeling op dat de paal niet beschikbaar is. Dit bedrijf maakt de software en website voor ev-box palen en de paal die zich laat zien op internet is dus een testpaal voor de software die gewoon binnen ligt en niet beschikbaar is om op te laden. Heel lastig voor iedereen die dus denkt daar te kunnen laden vandaar dit bericht. Gelukkig kan 600m verderop aan de van Heemstraweg wel geladen worden bij het gemeentehuis.
Laatst gewijzigd door joudejans op di 11 feb 2014, 10:41, 1 keer totaal gewijzigd.
- Alex
- Sponsor
- km-stand: 230000
- Lifetime: 21
- Auto: Volt
- Contacteer:
Re: Wilhelminalaan 8 Beuningen
Op www.oplaadpalen.nl kun je een review kwijt. Laatst zocht ik een laadpaal in Renkum. Bleek het een installatiebedrijf te zijn dat EV-boxen levert en helemaal geen EV-box heeft staan.
En een mailtje naar EV-box kan geen kwaad.
Groet, Alex
En een mailtje naar EV-box kan geen kwaad.
Groet, Alex
Forum Sponsor, Buurauto
Chevrolet Volt, Viridian Joule, Xenon Pilot 6000k, Thule wingbar dakdragers, accident camera, korte dakantenne
Chevrolet Volt, Viridian Joule, Xenon Pilot 6000k, Thule wingbar dakdragers, accident camera, korte dakantenne
-
joudejans
- Bekende
- km-stand: 65000
- Lifetime: 18
Dank voor de link, zojuist een review ingevuld.
EV-box heb ik al gesproken ook, maar de paal heeft zich wel aangemeld vandaar dat hij zichtbaar is. Daar kunnen (willen) ze niks aan doen geven ze aan. Hopelijk zorgt de review ervoor dat er niet teveel mensen voor niks gaan proberen op te laden.
EV-box heb ik al gesproken ook, maar de paal heeft zich wel aangemeld vandaar dat hij zichtbaar is. Daar kunnen (willen) ze niks aan doen geven ze aan. Hopelijk zorgt de review ervoor dat er niet teveel mensen voor niks gaan proberen op te laden.
- CyberGrey
- Sponsor
- km-stand: 85000
- Lifetime: 16
- Contacteer:
Op de forelgracht net over de laatste brug staat ook een laadpaal. Hier staat een witte Ampera de aanvrager van de Elaad paal.joudejans schreef:Volgens diverse sites met laadpaaloverzichten is op Wilhelminalaan 8 in Beuningen een laadpaal aanwezig. Nu werk ik bij een klant daarbij in de buurt en het leek mij ideaal om dan daar te laden. Gebeld met het bedrijf dat op nummer 8 gevestigd is levert helaas de mededeling op dat de paal niet beschikbaar is. Dit bedrijf maakt de software en website voor ev-box palen en de paal die zich laat zien op internet is dus een testpaal voor de software die gewoon binnen ligt en niet beschikbaar is om op te laden. Heel lastig voor iedereen die dus denkt daar te kunnen laden vandaar dit bericht. Gelukkig kan 600m verderop aan de van Heemstraweg wel geladen worden hij het gemeentehuis.
Forum Sponsor, J&K EV Solutions
Ampera, CyberGrey, full options, draaghaak en fietsrek, home charger 16A
Ampera, CyberGrey, full options, draaghaak en fietsrek, home charger 16A