Alles over lease kosten, bijtelling (!), investeren, afschrijven, subsidies zoals MIA en Vamil, BTW enz.
Plaats een reactie

Re: Kosten rijklaarmaken: wat wel of niet inbegrepen?

za 19 mei 2012, 18:14

mc_alistair schreef:Ik heb alles behalve de lakstift ontvangen

De lakstiften waren op? :roll:

Re: Kosten rijklaarmaken: wat wel of niet inbegrepen?

za 19 mei 2012, 18:21

Unit106 schreef:
mc_alistair schreef:Ik heb alles behalve de lakstift ontvangen

De lakstiften waren op? :roll:


Blijkbaar... Ik las pas op het forum dat het erbij had moeten zitten dus had hem bij de aflevering ook niet gemist.

Afgeleverd en wat vragen

wo 13 jun 2012, 19:15

Beste mensen,

gister was het dan 'eindelijk' zover. Lithium white full options is geleverd. Eerste 120km gereden en super bevallen.
Bij de aflevering vielen me een aantal zaken op en wilde kijken of jullie hetzelfde hebben.

De noodhamer zat in een doosje op de voorstoel, ik had verwacht dat die ergens gemonteerd was.
De bluspoeder lag op de achterbank en weet eigenlijk geen plek te vinden voor dat ding. Hij pas niet onder de klep achterin. Voorlopig maar even in het zakje tussen de achterstoelen gedaan.
De achterklep maakt wel een hele harde klap als je hem dicht doet. Mijn dochter schrok zich een ongeluk deze ochtend en ik dacht ook even dat het achterruit eruit kwam.
De oplaadkabel voor het gewone stopcontact is zeer kort van de stekker tot aan de eerste 'verdeeldoos'. Hierdoor hangt hij altijd aan de stekker. Dat stukje hadden ze wel een halve meter langer kunnen maken mi. De kabel van de verdeeldoos tot aan de autostekker is wel een meter of 5.

En ja, de dame van de navigatie zit wel op haar praatstoel, ik heb haar het zwijgen opgelegd :lol:

Iemand die bovenstaande herkend?
Groet,
Marco

Re: Afgeleverd en wat vragen

wo 13 jun 2012, 20:50

Ja, ik herken alle punten.

De poederblusser past echter wel in het vakje rechts achter. Je moet de blusser dan van onderuit omhoog steken (het vakje is aan de bovenkant open). Ik heb voor de zekerheid het veiligheidshesje ertussen geklemd om hem verder vast te zetten. Hij is echt te zwaar om los rond te laten slingeren.

Nog gefeliciteerd met je nieuwe auto! Goede keuze! :clap: :mrgreen: :ugeek:

Re: Afgeleverd en wat vragen

wo 13 jun 2012, 21:20

ik heb geen poederblusser ontvangen :? en de noodhamer zelf vastgezet. Kostte al snel 10 seconden werk :lol:

Re: Afgeleverd en wat vragen

wo 13 jun 2012, 22:03

Ivo schreef:ik heb geen poederblusser ontvangen :? en de noodhamer zelf vastgezet. Kostte al snel 10 seconden werk :lol:


Waar heb je hem vast gemaakt?

Re: Afgeleverd en wat vragen

do 14 jun 2012, 01:45

:shock: helemaal iets gekregen... geen bluspoeder, geen hamer en volgens mij zelfs geen hesje.

Re: Afgeleverd en wat vragen

do 14 jun 2012, 06:21

LightningBlue schreef::shock: helemaal iets gekregen... geen bluspoeder, geen hamer en volgens mij zelfs geen hesje.

Is ook alleen voor de witte, zwarte en grijze uitvoeringen :lol: ;)

Re: Afgeleverd en wat vragen

do 14 jun 2012, 07:30

Sommige bedrijven hebben een lijst met verplichte accesoires. Bij ons betekent dit ondermeer een eerste hulp set, brandblusser, veiligheidshesje, reservelampjes, navigatie, ......

Re: Afgeleverd en wat vragen

do 14 jun 2012, 07:38

Wel eens met je bevindingen tot nog toe.

Dat het thuislaadsnoer nogal kort is tot de haspel is waar, maar in de praktijk kan de haspel prima aan dat stukje snoer hangen.
En die achterklep maakt inderdaad een behoorlijke klap. En als ik hem wat zachter dicht doe, dan sluit hij niet goed :roll:

Overigens heb ik ook geen van de accessoires ontvangen die je noemt :o
Plaats een reactie