Hallo allemaal, ik ben Thomas en ik heb een Ampera-E gekocht
Het lease-contract van mijn Tesla Model 3 loopt binnenkort af, daarom ben ik al een poos aan het kijken wat ik wil gaan rijden. Ik wil er financiëel niet op achteruitgaan, dus mijn zoektocht is heel breed gegaan, van een nieuwe lease, tot old-timers, tot oude bakken op LPG, tot oude Tesla's met meer drie ton op de teller... Toen eensop marktplaats op accu capaciteit gesorteerd, en wat stond daar nou voor auto? Een Ampera-E? Nooit echt naar gekeken, maar snel verliefd geworden.
Afgelopen weken drie testritten gemaakt en ik heb volgens mij een mooie gevonden! Het is een Launch Executive geworden in zilverblauw. Niet al te veel kilometers gehad (net onder de ton) en hij zag er nog heel netjes uit. Geen rare piepjes of kraakjes, en net een nieuw accupakket. Voldoet met een originele aanschafprijs van 44k aan de voorwaarden voor de SEPP. Snel de aanvraag ingediend, hopelijk ben ik nog op tijd
Komene periode eens goed aan de tand voelen en hier op dit forum alle mogelijk draadjes even uitspitten!
Groetjes, Thomas.