do 10 okt 2024, 18:59
Hallo allemaal. Mijn naam is Alberto
Sinds afgelopen zaterdag ben ik eigenaar van een 2012 Ampera met ruim 238.000 kilometers op de teller.
Na meerdere autos gehad te hebben met 4 , 5 en 6 cilinders en een hybride wilde ik altijd al een Ampera hebben.
Sinds deze uitkwam en vrienden van me toentertijd deze in de lease hadden heb ik het altijd een hele mooie auto gevonden.
En nu staat deze dus voor de deur. Auto is creme wit, met alle opties. Enig wat ik niet heb is lane assist en afstand meeting. (weet ook niet of deze in een 2012 versie ook uitgebracht is)
Auto bevalt me erg goed, rijdt als een zonnetje en vind bouw kwaliteit ontzettend meevallen ondanks dat dit een USA gebouwde auto is.
Auto is 5 jaar lang in bezit geweest bij een oudere man, die nu niet meer in staat was om de auto te berijden. Weet niet echt veel hoe deze bereden is omdat de auto door schoonzoon verkocht is.
Wel weet ik dat deze jaarlijks naar garage ging voor onderhoud. Alle boekjes zijn getekend en flink rekeningen bij gekregen.
Zoals ik al zei, auto bevalt me erg goed. Heb alleen wat laad issues maar daar open ik wel een ander topic voor.
Wat auto wel binnen niet al te lange tijd krijgt is een Android Auto interface unit. Want dat is enig wat ik nu mis.
Verder gelijk een VXC nano gekocht .
Denk dat ik aankomende tijd veel hier te vinden zal zijn.