Alex schreef:
Moeten wij als gebrukers dan onze eigen ovezicht samenstellen dat wel betrouwbaar is? Of een multitest uitvoeren met alle sites en apps? Verplicht één centrale database?
Het uitvoeren van een multitest met alle sites en apps heeft allen zin als de betreffende beheerder zich op voorhand conformeren met de bevindingen en correcties die door ons worden aangeleverd. En deze snel doorvoeren. Anders blijven we achter de frieten aanhobbelen.
Een eigen betrouwbaar overzicht klinkt wel aantrekkelijk en heeft zeker zijn voordelen, maar als groot nadeel dat er weer een site/app bij komt met zijn eigen onderhoud. En hoe meer sites, hoe meer verschillen die allemaal weer moeten worden gecheckt ... Wie gaat/gaan dat doen?????
Overigens heb ik na een aantal weken gebruik maken van openbare laadpunten wel de ervaring dat het de moeite loont een blokje verder te kijken dan het adres waarop de laadpaal zich zou moeten bevinden. Zo bevindt de laadpaal van Johan van Oldebarneveltlaan 2 in Den Haag zich niet op de hoek van de straat, maar een paar blokken verder in die straat, de laadpaal in Schoonhoven zich niet 100 meter achter de parkeerplaats voor langparkeren bij de veerpont, maar direct bij de ingang van die parkeerplaats en heb ik de laadpaal in de Q-park van het Stadshart te Amstelveen nog niet kunnen ontdekken, etc. In feite zouden die onzuiverheden er ook uit gehaald moeten worden. Lijkt mij wel een redelijk grote klus.
En een dergelijke klus moet je alleen beginnen als de juistheid en betrouwbaarheid op langere termijn is gewaarborgd.
Groeten,
Poul