ma 29 jul 2019, 12:16
Ik zit zelf ook te twijfelen vwb die onderhoudsbeurten.... Ik heb nu 2 jaar op rij een kleine beurt laten doen. (Kosten laatste x was €158, dat valt mij reuze mee.)Matrox schreef:Onderhoudskosten vallen me tegen. Een week geleden kreeg hij een grote beurt en waren we bijna € 500,- kwijt, waarvan ruim € 100,- voor vervangen bougies. (Huh? Moet dat echt? Benzinemotor wordt nauwelijks gebruikt!). Hoogste bedrag dat we ooit aan een onderhoudsbeurt kwijt geweest zijn.
zo 29 dec 2019, 11:44
zo 11 apr 2021, 09:00
ma 12 apr 2021, 14:15
Cooper schreef:....Destijds werden ze geleased door 85% of zelfs meer....
ma 12 apr 2021, 23:34
Alex schreef:Cooper schreef:....Destijds werden ze geleased door 85% of zelfs meer....
In de eerste jaren relatief weinig lease, maar juist veel zakelijke koop door ZZP-ers met een eenmanszaak. Dit in verband met de extreem interessante bealstingkortingen. Was in 2012 en 2013 ongeveer 50-50 met lease.
di 13 apr 2021, 00:08
di 13 apr 2021, 12:13
Cooper schreef:Maar goed. De volt aangeschaft en uiteraard het forum doorgespit tot de baklager aan toe. Bij een ooit baklager probleem is wel heel belangrijk wie deze klus echt maar dan echt goed kan doen. Daar lees ik niets over. Ik rij er net zo mee als met een saab automaat. De L stand laat ik links leggen
zo 10 okt 2021, 23:37
do 10 maart 2022, 09:05
do 10 maart 2022, 19:09
Cooper schreef:Nog ter aanvulling, in mijn omgeving zie je veel volvo xc60 hybride plugin.
Hun range op battery Max 50 km, daarnaast een t6 motor a 70.000 euro.
Eigen lijk kunnen we stellen dat onze ampera en volts meer battery pack km kan maken dan de nu nog nieuw verkochte hybrids.
Resumerend kunnen we stellen dat onze auto's de tijd ver vooruit was.[...]