Ruimte voor enquetes van derden, links naar externe onderzoeken etc.
Plaats een reactie

Re: Wat is jouw lifetime? Doe mee!

do 06 jun 2013, 11:09

japio schreef:Ik zou liever zien dat Opel zich het vuur uit de sloffen rent om EV tot een succes te maken dan dat ze zoals nu met behulp van inzet van het forum hun eigen straatje schoonvegen.

Helaas voor ons zal een slecht functionerende navigatie nooit het NOS journaal halen of leiden tot vragen in de Tweede Kamer ...

Ik heb de hoop opgegeven dat Opel uberhaupt nog iets gaat doen voor de Ampera pioniers ... :thumbdown:
Tenzij wij met tientallen Ampera's de toegang tot het Opel kantoor gaan blokkeren. Dat krijgen onze klachten wel wat media aandacht :twisted:

Re: Wat is jouw lifetime? Doe mee!

do 06 jun 2013, 11:20

3,2 liter / 100 km met 45000+ km

Ik heb Arval managment persoonlijk verteld waarom beter gewoon niet mogelijk is.

Dit is mijn nieuwe homepage :-)

http://www.autoweek.nl/verbruik/5937/opel-ampera-2012

Goed initiatief !

Re: Wat is jouw lifetime? Doe mee!

do 06 jun 2013, 11:24

De pers spint altijd garen bij selectieve verontwaardiging :lol:

Met het geld wat ze (GM) betaald hebben voor het onderzoek hadden ze ook een hele mooie app kunnen ontwikkelen om het laden te optimaliseren. Deze actie zet de niet willers echt niet aan tot een gedragsverandering en het brengt de wel willers ook geen steek verder.

Re: Wat is jouw lifetime? Doe mee!

do 06 jun 2013, 13:37

Geen mailtje gehad. Maar mijn 0,9 gemiddelde klopt!
Sinds mijn eigen laadpaal er staat, is het volgens mijn B-teller zelfs 0,6!

Re: Wat is jouw lifetime? Doe mee!

do 06 jun 2013, 15:41

Unit106 schreef:...
Tenzij wij met tientallen Ampera's de toegang tot het Opel kantoor gaan blokkeren. Dat krijgen onze klachten wel wat media aandacht :twisted:


Hahaha, ja man dat lijkt me een goed idee. Hebben we meteen een volgende Amperaforum meeting te pakken! :thumbup:

Re: Wat is jouw lifetime? Doe mee!

do 06 jun 2013, 17:59

Ik wil graag meedoen maar wacht nog op mijn laadpaal! Straks ben ik al aan een nieuwe toe . Vandaag pas mijn laad pas gekregen. En daar moest ik ook zelf achteraan. Best moeilijk bedenken dat als je een auto verhuurt die elektrisch is dat daar ook een laad pas bij hoort. Een collega wees mij op de mogelijkheid . Ik dacht die komt met de paal. Ik hoop dat hij snel komt.
Ik kan dan waarschijnlijk 90% van mijn ritten elektrisch doen.

Re: Wat is jouw lifetime? Doe mee!

vr 07 jun 2013, 11:59

Vreemde maand om dit onderzoek te doen. het is sinds oktober koud geweest en mijn accu heeft daar last van gehad. Nu pas haal ik weer 60km op een accu. Herhaal dit onderzoek eind september, dan krijg je een heel ander beeld!

Overigens haal ik 3,2/100 met na precies een jaar 33000 km op de teller. En heus, ik doe mijn best op te laden!

Re: Wat is jouw lifetime? Doe mee!

vr 07 jun 2013, 12:09

In september staat de Outlander in de schijnwerpers en maakt GM geen schijn van kans de voorpagina te halen :think: bovendien moeten de lease orders tegen die tijd wel zo'n beetje geschreven zijn om nog met de 0% mee te draaien.

Re: Wat is jouw lifetime? Doe mee!

vr 07 jun 2013, 12:10

Oproep aan Opel:
Deze zomer reis ik in 2 dagen 1.700km naar mijn vakantie bestemming en ook weer 1.700km terug in 2 dagen. Dat wordt vooral dus benzine rijden. Tenzij Opel mijn lifetime niet wil laten stijgen en mij een auto wil laten lenen voor mijn vakantie :mrgreen:

Re: Wat is jouw lifetime? Doe mee!

vr 07 jun 2013, 12:35

:lol: een Agila voor meneer? :lol:

Maar troost je want ons verzoek om op de camping (Friesland) te mogen laden werd erg resoluut met nee beantwoord. Auto's moeten op de parkeerplaats staan dus ook stiekem een keertje de stekker in het contact steken ..... zit er niet in.
Plaats een reactie