Het is nu do 18 sep 2025, 04:11

accu doormeten met MyVoltControl

Alles over de Opel Ampera-e (& Chevrolet Bolt)
  • Auteur
  • Bericht

mkessels

Newbie

• km-stand: 68000
  • Lifetime: 0
  • Auto: Ampera-e

accu doormeten met MyVoltControl

Berichtma 30 dec 2024, 17:59

Hallo,

ik heb sinds september een tweedehands ampera-e gekocht. Ik wilde graag weten wat de SOH van de accu was, en wilde hiervoor de app MyVoltControl gebruiken. Na contact met de app-ontwikkelaar is het nu ook mogelijk om europese ampera-e's uit te lezen (vanaf app versie 2.8.0).
Ik heb nu dit forum gevonden, dus het leek me wel handig om dat ook hier even te melden.

Poul

Moderator

• km-stand: 195000
  • Lifetime: 29
  • Auto: geen

Re: accu doormeten met MyVoltControl

Berichtdi 31 dec 2024, 00:26

mkessels schreef:Hallo,

ik heb sinds september een tweedehands ampera-e gekocht. Ik wilde graag weten wat de SOH van de accu was, en wilde hiervoor de app MyVoltControl gebruiken. Na contact met de app-ontwikkelaar is het nu ook mogelijk om europese ampera-e's uit te lezen (vanaf app versie 2.8.0).
Ik heb nu dit forum gevonden, dus het leek me wel handig om dat ook hier even te melden.

Een mooie eerste bijdrage. Dank en welkom hier.

Groeten,
Poul
Vanaf 28 september 2024 ga ik verder Amperaloos door het leven. Daarvoor sinds 9 december 2013 model 2013; Lithium White met Jet Black bekleding, navigatie, Opel Eye, Xenon 6000k. ;)

Ruben

Bekende

• km-stand: 0
  • Lifetime: 0
  • Auto: Ampera-e

Re: accu doormeten met MyVoltControl

Berichtwo 01 jan 2025, 12:58

mkessels schreef:Hallo,

Welkom en bedankt voor de tip. En wat is je SOH? :)

Keer terug naar Ampera-e forum algemeen