Het is nu do 18 sep 2025, 04:09

Android Auto draadloos

Alles over de Opel Ampera-e (& Chevrolet Bolt)
  • Auteur
  • Bericht

HielkeHoeve

Bekende

• km-stand: 92000
  • Lifetime: 0
  • Auto: Ampera-e

Android Auto draadloos

Berichtzo 01 jun 2025, 20:45

Hallo allemaal.

Ik rijd nu 1.5 jaar met maximaal plezier in de Ampera-e. Het enige irritante is dat de Android auto verbinding steeds vaker uitvalt. Eerst met een langere kabel, nu ook met een dure halve meterkabel. Ik heb een kastje gekocht van Carme, via anwb, maar die kreeg ik niet goed werkend. De Bluetooth verbinding lukt maar hij schakelt niet over op wi-fi.

Heeft iemand ervaring met dit merk? De helpdesk komt tot nu toe met allerlei basic stapjes die ook in de handleiding staan...

HielkeHoeve

Bekende

Re: Android Auto draadloos

Berichtdi 03 jun 2025, 23:09

Het is gelukt! Ik had het schuifje voor "draadloze Android Auto" in de Android Auto instellingen uit staan...

Ruben

Bekende

• km-stand: 0

Berichtvr 13 jun 2025, 12:35

HielkeHoeve schreef:Hallo allemaal.

Ik rijd nu 1.5 jaar met maximaal plezier in de Ampera-e. Het enige irritante is dat de Android auto verbinding steeds vaker uitvalt. Eerst met een langere kabel, nu ook met een dure halve meterkabel. Ik heb een kastje gekocht van Carme, via anwb, maar die kreeg ik niet goed werkend. De Bluetooth verbinding lukt maar hij schakelt niet over op wi-fi.

Heeft iemand ervaring met dit merk? De helpdesk komt tot nu toe met allerlei basic stapjes die ook in de handleiding staan...

Interessant. De verbinding verbreekt bij ons ook steeds, met verschillende kabels. Ik twijfelde al of het aan de poorten in de auto ligt, of een software probleem is. Er schijnt ook een nieuwere versie van de media-software te zijn.

Goed dat het gelukt is!

HielkeHoeve

Bekende

Berichtza 14 jun 2025, 20:28

Ik heb de laatste versie. Namelijk een Chevrolet Volt versie die ook voor de Ampera-e werkt.

De Android Auto werkt erg fijn. Telefoon loopt wel sneller leeg, maar draadloos laden werkt mooi.

Keer terug naar Ampera-e forum algemeen