zo 01 aug 2021, 16:56
zo 01 aug 2021, 20:31
Ruwils schreef:Deze in nog iets gedetailleerder:
https://static.nhtsa.gov/odi/rcl/2020/R ... 1-6348.pdf
zo 01 aug 2021, 20:55
zo 01 aug 2021, 21:31
zo 01 aug 2021, 23:10
remib schreef:Ruwils schreef:Deze in nog iets gedetailleerder:
https://static.nhtsa.gov/odi/rcl/2020/R ... 1-6348.pdf
Dank Ruwils. Ik zie dat er door GM onderscheid wordt gemaakt in de reparatieprocedure tussen "MARKETS WITH CELL MODULE REPLACEMENT CAPABILITIES" en "MARKETS WITHOUT CELL MODULE REPLACEMENT CAPABILITIES". Bij die eerste worden lossen modules vervangen, bij die laatste de complete battery packs. Ik vraag me af hoe Opel hiermee om zal gaan. Iemand een idee?
ma 02 aug 2021, 10:18
remib schreef:Ruwils schreef:Deze in nog iets gedetailleerder:
https://static.nhtsa.gov/odi/rcl/2020/R ... 1-6348.pdf
Dank Ruwils. Ik zie dat er door GM onderscheid wordt gemaakt in de reparatieprocedure tussen "MARKETS WITH CELL MODULE REPLACEMENT CAPABILITIES" en "MARKETS WITHOUT CELL MODULE REPLACEMENT CAPABILITIES". Bij die eerste worden lossen modules vervangen, bij die laatste de complete battery packs. Ik vraag me af hoe Opel hiermee om zal gaan. Iemand een idee?
ma 02 aug 2021, 10:29
BaronVanLunteren schreef:tverdeni schreef:Ik heb gisteren ook de brief van 22 Juni nog een keer gehad. De auto is allang teruggezet naar 100%.
Ze zijn de kluts een beetje kwijt bij Opel denk ik.....
Ook hier de brief nogmaals ontvangen. Vorige week de limiet al terug laten zetten naar 100% naar aanleiding van de eerste brief. Ik heb ergens gelezen dat de laatste 5% of 10% langzamer (trickle feed) worden geladen, maar geen idee of dat waar is. Daarnaast heb ik de code van mijn accupakket gecheckt en is helaas ook 6883. Mijn ampera is in 2020 op kenteken gekomen
ma 02 aug 2021, 13:59
Ruben schreef:remib schreef:Ruwils schreef:Deze in nog iets gedetailleerder:
https://static.nhtsa.gov/odi/rcl/2020/R ... 1-6348.pdf
Dank Ruwils. Ik zie dat er door GM onderscheid wordt gemaakt in de reparatieprocedure tussen "MARKETS WITH CELL MODULE REPLACEMENT CAPABILITIES" en "MARKETS WITHOUT CELL MODULE REPLACEMENT CAPABILITIES". Bij die eerste worden lossen modules vervangen, bij die laatste de complete battery packs. Ik vraag me af hoe Opel hiermee om zal gaan. Iemand een idee?
Ruben schreef:Ik durf wel te beweren dat de monteurs van de dealers niet de expertise hebben om in het pack te sleutelen.
Scroll maar eens door dit filmpje heen (eerder door mij gelinked): https://www.youtube.com/watch?v=ssU2mjiNi_Q
Ruben schreef:Ik weet niet of Opel nog ergens een centrale faciliteit heeft om dit soort dingen te doen?
ma 02 aug 2021, 17:59
BaronVanLunteren schreef:
Ook hier de brief nogmaals ontvangen. Vorige week de limiet al terug laten zetten naar 100% naar aanleiding van de eerste brief. Ik heb ergens gelezen dat de laatste 5% of 10% langzamer (trickle feed) worden geladen, maar geen idee of dat waar is. Daarnaast heb ik de code van mijn accupakket gecheckt en is helaas ook 6883. Mijn ampera is in 2020 op kenteken gekomen
ma 02 aug 2021, 23:48
Michiel van G. schreef:BaronVanLunteren schreef:
Ook hier de brief nogmaals ontvangen. Vorige week de limiet al terug laten zetten naar 100% naar aanleiding van de eerste brief. Ik heb ergens gelezen dat de laatste 5% of 10% langzamer (trickle feed) worden geladen, maar geen idee of dat waar is. Daarnaast heb ik de code van mijn accupakket gecheckt en is helaas ook 6883. Mijn ampera is in 2020 op kenteken gekomen
Hoe heb je die code kunnen achterhalen?